اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

اخبار پلیس مازندران| از بازداشت ۱۱ اراذل و اوباش در طرح ظفر تا دستگیری عوامل آدم‌ربایی

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از اجرای چهاردهمین مرحله طرح عملیاتی ظفر در استان خبر داد و گفت: در اجرای این طرح ۱۱ اراذل و اوباش شناسایی و دستگیر شدند. 

اخبار پلیس مازندران| از بازداشت ۱۱ اراذل و اوباش در طرح ظفر تا دستگیری عوامل آدم‌ربایی

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، سیدموسی حسینی جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از اجرای چهاردهمین مرحله طرح عملیاتی ظفر در استان خبر داد و گفت: در اجرای این طرح ۱۱ اراذل و اوباش شناسایی و دستگیر شدند. 

وی افزود: به‌منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی، چهاردهمین مرحله از طرح عملیاتی ظفر با بکارگیری ۱۰۴ تیم عملیاتی و به طور همزمان در شهرستان‌های نکا، بابلسر، بابل، محمودآباد، عباس آباد و سوادکوه به مرحله اجرا در آمد.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به اینکه این طرح در راستای مطالبات مردمی و در حوزه‌های مختلف ماموریتی پلیس به مرحله اجرا در آمد، اضافه کرد: در اجرای این طرح ۲۵ قاچاقچی و عامل افیونی به همراه ۳۷ معتاد متجاهر دستگیر و در مجموع ۲۰ کیلو و ۶۲۰ گرم انواع مواد مخدر کشف شد.

حسینی از عملیات ویژه مقابله با سرقت در اجرای این طرح خبر داد و اظهار کرد: با دستگیری ۷۹ سارق، مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه از جمله ۱۰ دستگاه موتورسیکلت و ۵ دستگاه خودروی سرقتی از سارقان کشف شد.

وی با اشاره به توقیف ۲ دستگاه موتورسیکلت سنگین غیرمجاز در اجرای این طرح، یادآور شد: ۶۳ خودرو و ۲۰ موتورسیکلت به دلیل ایجاد مزاحمت برای مردم و رعایت نکردن قرانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توقیف شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری ۱۶۳ متهم تحت تعقیب مراجع قضائی و انتظامی خبر داد و بیان کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا بیش از ۵ میلیارد ریال کالای قاچاق از قاچاقچیان کالا کشف شد.

حسینی با اشاره به دستگیری ۱۱ نفر اراذل و اوباش در این عملیات، گفت: در اجرای این طرح  ۱۹ قبضه سلاح شکاری غیر مجاز، یک قبضه سلاح جنگی و ۲۰ قبضه سلاح سرد نیز کشف شد.

وی با اشاره به عزم قاطع پلیس در مقابله با هرگونه ناهنجاری های اجتماعی و مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی از مردم خواست: برای برقراری نظم و امنیت مطلوب جامعه با پلیس همکاری کنند.

*دستگیری عوامل آدم ربایی و رهایی گروگان در مازندران 

علی قیصری رئیس پلیس آگاهی استان مازندران از دستگیری ۴ متهم به آدم ربایی و رهایی گروگان در شهرستان قائم شهر در عملیات ضربتی پلیس در محور "هراز" خبر داد. 
وی گفت: در پی وقوع یک فقره آدم ربایی در شهرستان قائم شهر، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران افزود: کارآگاهان و کارشناسان پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی دریافتند، ربایندگان در ارتباطات تلفنی با خانواده گروگان، تقاضای مبالغ هنگفتی وجه نقد در قالب رمز ارز از خانواده دارند.

قیصری تصریح کرد: با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی،کارآگاهان پلیس آگاهی موفق شدند، رابط اصلی و شخصی که در نقل و انتقال وجه دیجیتال فعالیت داشته را شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه ربایندگان که خود را در تور عملیاتی پلیس آگاهی استان گرفتار دیدند پس از رهایی گروگان با یک دستگاه خودرو قصد فرار و خروج از استان و کشور را داشتند که با اشراف اطلاعاتی پلیس در محور هراز شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه خودروی آنان متوقف و هر چهار متهم به آدم ربایی دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران یادآور شد: متهمان که دارای سوابق متعدد کیفری هستند، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

قیصری خاطر نشان کرد: پلیس هرگز اجازه جولان و گردن‌کشی به مجرمان و تبهکاران را نمی‌دهد و با این افراد برابر قانون به شدت برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول